luni, 2 noiembrie 2009

Imi trebuie ce-mi lipseste...


Si simti cateodata ca esti inutil... sau poate mai bine zis ca te irosesti. Nu ti s-a intamplat niciodata sa ai sentimentul asta? Asa sunt eu acum, simt ca tot ce fac este neimportant, ca vreau o noua provocare, ca vreau ceva care sa imi mentina atentia sporita, vreau pe cineva care sa imi fie motiv pentru orice. Vreau un scop! Imi lipseste schimbarea sau o dependenta obisnuinta care sa ma impulsioneze ca din obisnuinta sa recurg la schimbari frecvente cu teluri ierarhic crescente. Ce baaaaah?!?! Ce vreau sa spun e ca ma gandesc la tot ce imi doresc, la tot ceea ce am visat mereu... si ma simt atat de departe de a-mi implini visele! Spuneam ca vreau un scop? pai cred ca gresesc... asta e scopul meu! Se pare ca pana la urma n-am nevoie decat de o motivatie!

Niciun comentariu: