miercuri, 19 august 2009

...iti mai aduci aminte?...


INCEPUT

Si cand prima oara,
Eu te-am cunoscut,
Vroiam sa rupem de pe noi
Acel - motiv - tricou urat.
Si mergeam pe langa tine,
Fara ca sa te ating,
Dar in mintea mea nebuna,
Simteam cum te cuprind.

Stiam un joc de fete,
Jucat de toti baietii,
Vrei sa-l tii de mana,
Insa are alte intentii.
Dar nu mai e persoana
Si poate nici momentul,
Cu care sa ma joc vreodata
De-a indiferentul!

Ma respingi din teama,
Dar eu te trag de mana,
Si ma tii departe,
Crezand ca-i calea buna,
Cand vreau sa te sarut,
Intorci timida obrazul,
Dar sunt fericit,
Ca-s eu si nimeni altul.

O sa vrei, eu sper,
Sa lasi de-o parte frica,
Si sa-ti daruiesti fiinta,
Cui ti-a daruit inima.
Si nu cumva sa te gandesti,
Ca daca n-ai dorit,
Si nici nu te-a iubit,
N-o sa fie nici acuma!

Niciun comentariu: