luni, 20 iulie 2009

Ala bala... portocala...


Nu stiu ce este cu mine... nu pot sa-mi dau seama si nici nu ma recunosc... parca e o vesnicie de cand n-am mai fost asa... sau poate n-am fost niciodata asa... Atatea lucruri se intampla de-o data, atata agitatie, atatia oameni noi, atat de liber ma simt... mi-era dor de starea asta! Poate ca e o chestie de moment, nu stiu ce sa-ti zic... Bine, sunt sigur ca pentru asta am avut destul ajutor, adica... daca nu erai tu, si tu, si tu... si asa mai departe, poate ca nu era asa! Am creat confuzie in capul tau?! Te-ntrebi ce vreau oare sa zic? Defapt e simplu: tu trebuie sa intelegi ca acum mi-e bine! Dar ma intreb ce inseamna "bine"...

"Daca am merge in maini, ne-ar creste par in talpi?"
"Tragem un cui?"
"De ce nu mai ai credit?"
"Cum de ti s-a stricat telefonul?"
"Mergem la mare?"
"Iar tie... tie chiar iti spun la revedere?!"
"..."
Te-ntrebi ce vreau sa zic? Nimic, sunt doar intrebari la care n-am avut raspuns weekendu' asta!
Alegeri, intrebari, idei, decizii, raspunsuri, planuri, trairi... toate au stat sub semnul intrebarii!
Da' io mai am o intrebare... Si acum, ce...?!

Niciun comentariu: