luni, 7 septembrie 2009

Inca mai sper...


De ce toata lumea trebuie sa fie rea? De ce nu poti gasi linistea nici macar alaturi de oamenii care se presupune ca ar trebui sa le pese? De ce acasa e doar o casa? De ce prietenii sunt doar cunostinte? De ce iubirea e mereu departe? De ce trebuie sa fi gresit, daca nu esti vinovat? Sunt doar cateva din multele intrebari care imi apasa sufletul. Cei mai sensibili dintre cei care vin si pleaca treptat din viata ta, ajung sa iti spuna macar o data sa stai linistit ca va iesi si pe strada ta soarele... M-am saturat sa astept... si de parca asta nu ar fi de ajuns, nici nu mai pot! Ma simt epuizat... nu mai am rabdare si am ajuns la capatul puterilor. Offf... si de cate ori n-am zis asta si mereu m-am ridicat si am luat-o de la capat... Oare de cate ori o sa mai fac asta?! M-am saturat sa imi puneti mereu capul in ghilotina, fie ca gresesc, fie ca nu! Mi-as fi dorit sa va ofer toate motivele pentru care sa ma urati si sa ma evitati... poate asa ati fi inteles de ce acum imi faceti rau. O sa ma opresc... vreau sa adorm. Si o sa-mi fredonez in minte imaginea vietii pe care mi-o doresc, pentru ca.. inca mai sper!

Niciun comentariu: